Stenungsunds kommunvapen

Stöd till barn och ungdom

Ungdomshälsan

Ungdomshälsan är Ungdomsteamet
och Ungdomsmottagningen.
Vi arbetar för ungdomar mellan 13 till 25 år.
Välkommen att tala med oss
om du är ungdom, förälder
eller familjemedlem.
Du kan vara anonym,
alltså du slipper säga vem du är.

Ibland behöver man tala med någon
och få hjälp.
Det kan handla om relationer, familj,
föräldrar, vänner, missbruk, psykisk ohälsa, sex,
samlevnad och rådgivning om preventivmedel,
alltså medel som skyddar mot graviditet.

Den du pratar med har tystnadsplikt
och får inte berätta för någon annan om dig.

Inga problem är för litet eller stort att söka hjälp för.

Vi har ingen speciell telefontid
utan vi svarar när vi kan.
Annars lämnar du namn och telefonnummer
på telefonsvararen så ringer vi upp dig!

Telefonnummer: 0303-73 83 51

Kväll och helg ringer du på
telefonnummer: 031-365 87 00

Senast uppdaterad 2018-06-12